OlympiansElite Forums
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

OlympiansElite Forums

Forum Of OlympiansElite Clan.
 
HomePortalGallerySearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Repent Your Sins [To Quest gia na sbhnete ta pk sas]

Go down 
AuthorMessage
DiabolicSpells
Elites Forum General
Elites Forum General
DiabolicSpells


Male
Number of posts : 137
Age : 40
Location : TowN of GoDDarD
Registration date : 2007-03-26

Repent Your Sins [To Quest gia na sbhnete ta pk sas] Empty
PostSubject: Repent Your Sins [To Quest gia na sbhnete ta pk sas]   Repent Your Sins [To Quest gia na sbhnete ta pk sas] Icon_minitimeMon Mar 26, 2007 10:41 pm

(Opws kai to Quest tou Noblesse etsi kai auto basizetai sto guide tou L2 Revenge me kapoies mikres allages)


Me auto to quest sas epitrepetai na sbhnete ta pk sas. Me th prwth fora pou 8a to kanete 8a sbhstoun apo 1 ews 9 pk. Ean exete kai alla pk kai to kanete tote poikilei o ari8mos twn pk pou 8a sas "sbhsei". (p.x: Th prwth fora emena mou esbhse 6 pk, thn 2h fora 2, thn trith 13 kai thn 4h 6).

To quest mporeite na to kanete se opoiodhpote lvl kai an eiste xwris problhma.

PROSOXH: Efoson arxisete to Q. DEN mporeite na parete kainourgio Subclass i na alla3ete meta3u twn Subclass. Me 2 logia, me ton char pou to 3ekinate to teleiwnete.

=== PWS 3EKINATE ===

~ To quest to 3ekinate apo ton Black Judge. 8a ton breite sth Notia eisodo tou Wasteland (o sugkekrimenos uparxei kai se alla merh alla se auto to Q. 8a milame gia auton).

~ Teleport me thn GK sto South Entrance of Wastelands. Den brisketai makria apo to spawn spot, opote mporeite na ton breite eukola.

Repent Your Sins [To Quest gia na sbhnete ta pk sas] Shot00028qr4

~ 3ekinwntas th suzhthsh 8a sas pei oti 8elei na testarei thn eilikreinia sas gia to an 8elete na e3ilew8eite apo tis amarties sas. Etsi 8a sas zhthsei na pate na boh8hsete thn Magister Joan kai afou to kanete na epistrepsete se auton.

~ Teleport me GK loipon sthn Magister Joan. Brisketai ston IT, ston 3o orofo (Elven Wizard Guild).

Repent Your Sins [To Quest gia na sbhnete ta pk sas] Shot00030nh5

~ H Magister Joan sas zhtaei na pate na kunhghsete Trisalim Tarantulas. Briskonte sth Sea of Spores. Apo auta 8a parete to quest item pou psaxnete (8elete 3 apo auta). To drop rate einai 100% opote den 8a sas parei ka8olou wra. Molis teleiwsete gurizete sthn Magister Joan, opou 8a sas pei na pate ston Black Judge pali.

~ Teleport me thn GK sto Notio tmhma ths Wasteland kai breite ton. Se auth th fash 8a sas pei na mazepsete kapoia mats wste na ftia3ete to Penitent's Manacles.

------ Ta mats pou xreiazeste einai ta e3hs:

# 1 Blacksmith's Frame
# 5 Steel
# 2 Adamantite Nugget
# 10 Silver Nugget
# 10 Cokes

------

~ Afou ta mazepsete phgainete ston Blacksmith Pushkin pou brisketai sth Giran, mesa sto Blacksmith Shop.

~ 8a tou milhsete, 8a tou dwsete ta mats, kai autos 8a sas dwsei to Penitent's Manacles.

Repent Your Sins [To Quest gia na sbhnete ta pk sas] Shot00031ud5

~ Teleport ston Black Judge pali. 8a sas zhthsei na lvlarete to Sin Eater. Opote phgainete ekei pou pate gia exparisma sunh8ws, kante to summon kanontas klik panw sto Penitent's Manacles. Skotwste merika mobs, mexri na parei lvl. Afou parei lvl kante to unsummon. De 8a arghsete mias kai pairnei to 100% tou experience. Den pairnei panw apo 1 lvl thn fora. Opote me to pou parei lvl mporeite na kanete unsummon kai na pate ston Black Judge.

Repent Your Sins [To Quest gia na sbhnete ta pk sas] Shot00032wk6

~ Afou to kanete guriste pisw ston Black Judge kai dwste tou to Penitent's Manacles. Etsi 8a meiwsei apo 1 ews oso 8elei ta pk sas (1 ews 9 th prwth fora).

Repent Your Sins [To Quest gia na sbhnete ta pk sas] Shot00033nk8

Shmeiwsh 1: An exete liga pk kai sas ta sbhsei me thn mia ola tote mporeite na pathsete Quit. Ean 8elete na sunexisete tote pathste thn epilogh "I wish to atone for my remaining sins" gia na sas dwsei ki allo Penitent's Manacles gia na sunexisete na sbhnete ta pk sas.

Shmeiwsh 2: To teleutaio kommati mporeite na to kanete oses fores 8elete mexri na mhdenisete ta pk sas. Thn teleutaia fora pou 8a parete to Penitent's Manacles kai den 8a exete pk, den 8a mporesete na to kanete summon. Egw, to ebala sto wh kai thn epomenh fora pou 8a parw pk 8a dokimasw na to kanw summon kateu8eian kai na paw na mhdenisw to pk. Den 3erw an 8a petuxei, alla a3izei mia prospa8eia. :-) <----- EDITED : DEN PIANEI

Shmeiwsh 3: Ka8e fora pou 8a kanete to teleutaio kommati tou quest den 8a xreiazonte kainourgia mats. To teleutaio kommati tou quest einai apo thn wra pou dialegete na sunexisete na sbhnete ta pk sas mexri na pathsete "Quit". Se auto to shmeio apla sas dinei ena "kainourio" menacles (na to pw) xwris na xreiazetai na to 3anaftia3ete eseis.

Shmeiwsh 4: To summon den exei megalo pdef, opote kalo einai an exete enan char mago na pate na kanete to Q. me auton wste na mporeite na to kanete heal an xreiastei.



=== ETSI TELEIWNEI KAI AUTO TO QUEST ===

cheers
Back to top Go down
http://www.angelos0.com
 
Repent Your Sins [To Quest gia na sbhnete ta pk sas]
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Nobless Quest

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
OlympiansElite Forums :: General Discussion :: Guides-
Jump to: